kina95

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Kristina Pettersson - 13 november 2010 18:05

Hej!


Idag var det första gången jag faktiskt kände för att träffa kompisar!!

Sen jag flyttade hit har jag bara suttit hemma eller gjort något med min lillasyster, det har gått ett och ett halvt år och jag har inte umgåtts med någon kompis på min fritid en ända gång!!!

Jag kände mig deprimerad och riktigt tråkig när jag först flyttade hit, något som kanske är rätt normalt efter ett så stort miljöombyte.


Idag, första gången på länge, kände jag att jag behövde socialt umgänge.

Det gick inte så bra, ingen utav mina nuvarande kompisar har tid på helgerna på grund av deras aktiviteter...

Känns som att jag inte riktigt har tid för mig själv ibland, även om jag har hur mycket tid som helst.

Nu ska jag sluta och ta mig an musiken ett tag...


hej då, hoppas att ni her en trevlig helg!! :)



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards