kina95

Alla inlägg under augusti 2010

Av Kristina Pettersson - 22 augusti 2010 19:45

Hej!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tråkar. Sommarlovet har gått så fruktansvärt fort, jag har knappt hunnit me någonting!

Fattar inte att det är dags att gå till skolan imorgon igen. Sommaren har varit otroligt rolig med värme och bad. Jag åker ner till Motala nästa helg och helgen efter åker familjen till Liseberg, jag stannar däremot hemma eftersom jag hatar att åka karuseller!

Jag vet jag är lite konstig jag men så är det:)

Så den helgen blir det filmkväll med Frida vilket är väldigt kul..

Nästa gång skriver jag om hur första dan i skolan var, troligtvis väldigt rolig, hoppas jag i alla fall!!


I kväll blir det kantareller!


Ses och hörs!!

Av Kristina Pettersson - 18 augusti 2010 20:12

Hej hej!


Nu har jag inte skrivit några inlägg på länge, har varit hemma i ca en vecka nu. Har haft en otroligt skön semester med mycket vila och slapp. Det har där emot inte varit så fint väder, har regnat och varit översvämmningar så man knappt kunnat ta sig till städerna runt omkring.

Bara tanken av att åka på semester och ta det lugnt var vad som behövdes och trots regnet har det varit underbart!


Nu sitter jag hemma efter en dag på stan med mamma och syster yster. Har köpt ett nytt regnställ då mitt gamla har börjat släppa in vatten. Har varit på Roxette med mamma och Anja från skolan, var mycket kul och trevligt. Annars har det inte hänt så himmla mycket den senaste veckan.


Sitter och lyssnar lite på musik, här kommer det som spelas i hörlurarna nu.



Ni får ha det så bra dom här sista dagarna på sommarlovet!

Lovar att skriva snart igen, har bara haft det så himla skönt nu på sistonde att jag glömt bort allt runt omkring mig.

Ses och hörs! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards