kina95

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Kristina Pettersson - 10 november 2010 18:28

Här kommer dagens låt!! :)

Av Kristina Pettersson - 10 november 2010 17:58

Hej!


Idag var det en långtråkig dag och det var ju askallt ute ju!!!

Nu sitter jag och chattar lite med friends :) Kom hem och somnade framför tv:n, haha!

Nee, så ska det inte va, men ja var så sjukt trött och jag var ensam hemma så det fanns inte så mycket att göra..


Igår var det studiebesök på gallberget och det var svinkallt! Mina tår blev isbitar och jag kännde typ inte mina fötter..

Visserligen har jag fobi för fötter men jag vill gärna känna dom i alla fall, hahah! :):)


Imorse när jag skulle gå till skolan tänkte jag att jag skulle gå med Emma (grannen). När jag kom till dörren möttes jag av en massa tårar, hennes hund ludde var jätte svullen i ansiktet och hon var jätte orolig!!
Hon kom till skolan efter att ha varit hos veterinären oh han var alergisk mot sourcreme n´ onion chips..

Det var ett bra slut men det var så synd om henne imorse, älskar dig emma guman :)


Nu är det musik  som gäller, se ya!!

Ses och hörs!

Bye bye!! :) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards