kina95

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Superdålig på att uppdatera!!!!

Av Kristina Pettersson - 16 februari 2011 16:22

Hej!


Sorry för den superdåliga updateringen!! Det har varit så långtråkigt och jag har helt enkelt inte orkat alls. Hur är det annars då?

Själv mår jag bra, har haft en sååå tråkig vecka/helg.

Seriöst, vet knappt hur man umgås med folk längre!! :( måste börja träffa folk igen, helt sanslöst!!


Ja, sluttjatat om det. Nu sitter jag och i alla fall försöker fånga era intressen vilket inte funkar så bra! Har fastnat i något konstigt beroende av gammal musik. Det finns inget mer underbart än Quincy Jones och Lionel Richie. Herregud, det låter väll helt segt..

Nu lyssnar jag på en ny låt antar jag att det är, men producerad av Quincey Jones. En helt fantastisk producent som bland annat stod för det ståra genomslaget för Michael Jacksons "Thriller" album. Mycket kul att se honom lyckas med det han gjort så bra igen.

Ja, det var väll allt jag hade idag antar jag.

Ses och hörs snart :)

P.s här kommer låten:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina Pettersson - 20 april 2011 17:54

Hej!   Nu har jag bestämt mig för att lägga ner min blogg. Har inte ork och tid till det och det blir bara en massa dåliga uppdateringar så därför blir det som det blir...   Tack för allas stöd och frågor mm. Det har varit roligt så länge det...

Av Kristina Pettersson - 3 mars 2011 20:51

Haha, hej!   Kom inte på något att ha som rubrik.. Idag har jag haft det skönt och härligt. Tänk att det är tors redan!! Känns som om vi började igår! Nu ska jag gå och pussa min mamma god natt.. Nu är jag tillbaka :) Tillbaka till ämnet. Det...

Av Kristina Pettersson - 1 mars 2011 21:03

Hej!   Nu var det dags för ett inlägg kände jag. Känner mig så dålig på att blogga, statestiken har sjunkigt från 35 i månaden till 7!!!!!! Det är juu inte bra :( Är liksom tömd på intressanta saker att skriva om... Det tar ett tag innan jag ko...

Av Kristina Pettersson - 27 februari 2011 15:32

Hej!   Idag har det varit så otroligt tråkigt! Var på McDonalds för några timmar sen och åt.. Känner mig som en tjockis, usch!   Jaja, annars har det inte hänt mycket. Som valigt helt enkelt :) Sista dagen på sportlovet... :( tråkigt! Har var...

Av Kristina Pettersson - 26 februari 2011 19:02

Hej!   Sitter här med mina "djupa funderingar" igen. Det finns så mycket frågor som man inte kan svara på. Har någon tänk på vad det är som kommer avgöra ens liv? Ens framtid och karriär eller hur länge man ska leva. Det finns så mycket. Har ha...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards