kina95

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Kristina Pettersson - 12 november 2010 17:33

Hejsan!


Somnade i soffan och vaknade av att mamma kom hem!! Vilket inte är speciellt tidigt...

Helt utmattad var jag, det var väldigt skönt med en tupplur mitt på dan...


Ikväll orkade jag inte göra någon mat så mamma köper Burger King, väldigt gott enlligt mig :P

nu ska jag vara lite social, hörs :)

Av Kristina Pettersson - 12 november 2010 15:02

Som vanligt glömde jag ju dagens låt, helt otroligt hur glömsk man kan vara!!




Sådär ja!!

Nu blir de i alla fall lite mat!!

hej då!


Av Kristina Pettersson - 12 november 2010 14:20

Hej hej!


Idag var det en utav dom äckligaste dagarna jag varit med om! Det var prao i matsalen och jag stog i disken hela tiden! Massa äckliga talrikar med en massa ouppäten mat på, riktigt äckligt!

Men det får man ju ta!


Nu sitter jag och lyssnar på music viklet är väldigt skönt, johanna sitter vid tv:n och pappa ligger i sängen och tar igen sig :)


Sitter och chattar men snart blir det dags att fixa middag, dags för det snart känner jag, hungrig!!!

Det har varit en ljus dag i alla fall, inget mörker än!!


Nu är det tid för mat, vi ses och hörs snart igen :)

ha en bra helg, puss och kram :)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards