kina95

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Hej :) En lång dag med massa skola...

Av Kristina Pettersson - 12 januari 2011 20:04

Hej..


Idag var det en jobbig dag i skolan. Höll seriöst på att somna första lektionen! Ikväll blir det tidigt i säng, orkar inte skolan annars. Vad har ni haft för er idag då? Något kul?

Jag var inne i stan och tog en fika med en kompis :)

Det var tevligt, fick prata av oss båda två så det var skönt. Har känt mig stum ett tag, inte kunnat få ut det jag velat säga helt enkelt...

Därför är det bra att ha någon at prata av sig med :) Hoppas att ni haft det bra i alla fall, det har jag.

Som vanlig lyssnar jag på musik, inget annorlunda direkt. Har sagt till mig själv att satsa på skolan till 100% nu! Det är viktigt med betygen ju. Har hoppats att jag i alla fall kan få något MVG, blir troligtvis det i slöjden ( hoppas jag! ). Har tänk lite på vad det nu är jag ska göra i livet. Det blir troligtvis Turism med iniktning mot resor. Det skulle vara kul ju, jobba utomlands är den stora drömmen!! :)

Förhoppningsvis kommer jag någon gång till USA och kanske kan få igång något arbete där. Skulle vara kul :) Annars ärmina drömmar rätt stora så det kan ju gå hur det vill...

Hoppas at ni som ska välja väljer rätt och att ni som redan valt känner att ni valt rätt :)  

Ja, nu har ni hört mina gymnasietankar också. Kanske inte det roligaste att läsa om precis men det är vad som snurrar i huvet nu.. Har ni någonsin kännt er så stressade att ni inte orkar göra något alls?? Bara en massa plugg och skola att tänka på :( Det är jobbigt men det lönar sig till slut antar jag. Just nu är jag superstressad, valet ska vara inne senast 1 Mars. Det är tidigt! nu har jag en och en halv månad kvar. Nationella proven, redan i februari har vi ett i svenska!!!

Helt sjukt hur mycket det är, läsningen i sv ska vara på 160 min! Dvs. 2 h och 40 min! Herre Gud!!


Jaja, nog med tjat nu! Nu hade jag tänkt slappna av lite och sen krypa i säng. Kanske läsa några sidor också :) Får se.. Just det! Kom på en grej, har startat en 2:a blogg, men den ger jag inte ut. Ska se hur många det är som läser den( inga kompisar alltså ). Lägger in precis samma inlägg där som här, så det är ingen skillnad alls :) men läs vidare imorrn så får ni veta hur det går med hemma fixet, och skolan. Kanske någon låt också :) hörs imorrn!


Pözz och kram allahopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina Pettersson - 20 april 2011 17:54

Hej!   Nu har jag bestämt mig för att lägga ner min blogg. Har inte ork och tid till det och det blir bara en massa dåliga uppdateringar så därför blir det som det blir...   Tack för allas stöd och frågor mm. Det har varit roligt så länge det...

Av Kristina Pettersson - 3 mars 2011 20:51

Haha, hej!   Kom inte på något att ha som rubrik.. Idag har jag haft det skönt och härligt. Tänk att det är tors redan!! Känns som om vi började igår! Nu ska jag gå och pussa min mamma god natt.. Nu är jag tillbaka :) Tillbaka till ämnet. Det...

Av Kristina Pettersson - 1 mars 2011 21:03

Hej!   Nu var det dags för ett inlägg kände jag. Känner mig så dålig på att blogga, statestiken har sjunkigt från 35 i månaden till 7!!!!!! Det är juu inte bra :( Är liksom tömd på intressanta saker att skriva om... Det tar ett tag innan jag ko...

Av Kristina Pettersson - 27 februari 2011 15:32

Hej!   Idag har det varit så otroligt tråkigt! Var på McDonalds för några timmar sen och åt.. Känner mig som en tjockis, usch!   Jaja, annars har det inte hänt mycket. Som valigt helt enkelt :) Sista dagen på sportlovet... :( tråkigt! Har var...

Av Kristina Pettersson - 26 februari 2011 19:02

Hej!   Sitter här med mina "djupa funderingar" igen. Det finns så mycket frågor som man inte kan svara på. Har någon tänk på vad det är som kommer avgöra ens liv? Ens framtid och karriär eller hur länge man ska leva. Det finns så mycket. Har ha...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards