kina95

Alla inlägg under mars 2011

Av Kristina Pettersson - 3 mars 2011 20:51

Haha, hej!


Kom inte på något att ha som rubrik.. Idag har jag haft det skönt och härligt. Tänk att det är tors redan!! Känns som om vi började igår! Nu ska jag gå och pussa min mamma god natt..

Nu är jag tillbaka :)

Tillbaka till ämnet. Det är fredag imorrn! Gud vad skönt det ska bli med helg. Sitter med musik i öronen, som vanligt alltså. Tittade på "Skavlan" som jag missade i fredags. Fredagens program gästades av norska prinsen, som är ingift i kungahuset genom Märta-Loise, Ingmar Stenmark (skidåkare) och personen jag tittade på programet för; Omer Bhatti. Omer var en utav de närmsta vännerna till Michael Jackson och Skavlan blev hans första uttalande efter "den stores" död. Där spelas även en nyutsläppt låt som lanserades natten mellan fre och lör. (smakprov kommer) En riktigt bra låt som jag helt och hållet fastnat för. Låten är inspelad tillsammans med Genevieve Jackson som är Michaels niece (brorsdotter).

Ja, nu har ni bakgrunden i alla fall. Riktigt bra program, väldigt intressant. Här kommer låten: 


Nu ska jag krypa ner i sängen. Ses och hörs :)

Av Kristina Pettersson - 1 mars 2011 21:03

Hej!


Nu var det dags för ett inlägg kände jag. Känner mig så dålig på att blogga, statestiken har sjunkigt från 35 i månaden till 7!!!!!! Det är juu inte bra :(

Är liksom tömd på intressanta saker att skriva om... Det tar ett tag innan jag kommer igång igen. Ni får gärna skriva in och tipsa om vad ni tycker är intressant och om ni har några frågor och funderingar eller bara vill lätta erat hjärta så skriv bara in.

Ni kan även nå mig på:  kina95@live.se bara att skriva ett mejl. Svarar ALLTID.


Ha det såå bra :)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards