kina95

Alla inlägg under januari 2011

Av Kristina Pettersson - 26 januari 2011 20:55

Hejsan,


nu har jag inte haft mycket tid alls att sitta vid datan. Därför har jag inte varit så bra på att uppdatera:) Annars mår jag bra, är lite trött bara ....

Hur är det med er?

Idag var jag på gymnasiebesök på sture, på musikproduktion :)

Väldigt kul!!

Men nu ska jag gå ... ses :)

PÖZZ

Av Kristina Pettersson - 19 januari 2011 18:55

Hej!


Nu sitter jag och chattar lite. Har haft en stressig vecka, har två muntliga inlämningar på gång så...

Annars är det bra, hur är det med er?

Ja, igår fick jag inloggningen till dexter för att välja gymnasie..!! Känner mig jätte stressad! :( Hur vet man vad man ska göra hela livet nu, det är sjukt!


Jajja, om jag tänker på det för mycket blir jag bara ännu mer stressad så nu släpper vi det.. Vad har hänt i omvärlden? Något kul? komentera och berätta vad ni gjort...

Nu ska jag dra mig, jag känner att jag inte har så mycket mer att skriva om.

ses och hörs :)


Av Kristina Pettersson - 13 januari 2011 20:18

Hej!


Nu börjar det dra ihop sig! Snart är det dags för Nationella, första är i V.6 jobbigt :(

Hur går det för er annars med allt och lite till då? Är det bra med alla?

Känns som om de var en evighet sen jag flyttade hit.. 2009, 14:e augusti...


Det här blev n kortis, ses :)


Av Kristina Pettersson - 12 januari 2011 20:04

Hej..


Idag var det en jobbig dag i skolan. Höll seriöst på att somna första lektionen! Ikväll blir det tidigt i säng, orkar inte skolan annars. Vad har ni haft för er idag då? Något kul?

Jag var inne i stan och tog en fika med en kompis :)

Det var tevligt, fick prata av oss båda två så det var skönt. Har känt mig stum ett tag, inte kunnat få ut det jag velat säga helt enkelt...

Därför är det bra att ha någon at prata av sig med :) Hoppas att ni haft det bra i alla fall, det har jag.

Som vanlig lyssnar jag på musik, inget annorlunda direkt. Har sagt till mig själv att satsa på skolan till 100% nu! Det är viktigt med betygen ju. Har hoppats att jag i alla fall kan få något MVG, blir troligtvis det i slöjden ( hoppas jag! ). Har tänk lite på vad det nu är jag ska göra i livet. Det blir troligtvis Turism med iniktning mot resor. Det skulle vara kul ju, jobba utomlands är den stora drömmen!! :)

Förhoppningsvis kommer jag någon gång till USA och kanske kan få igång något arbete där. Skulle vara kul :) Annars ärmina drömmar rätt stora så det kan ju gå hur det vill...

Hoppas at ni som ska välja väljer rätt och att ni som redan valt känner att ni valt rätt :)  

Ja, nu har ni hört mina gymnasietankar också. Kanske inte det roligaste att läsa om precis men det är vad som snurrar i huvet nu.. Har ni någonsin kännt er så stressade att ni inte orkar göra något alls?? Bara en massa plugg och skola att tänka på :( Det är jobbigt men det lönar sig till slut antar jag. Just nu är jag superstressad, valet ska vara inne senast 1 Mars. Det är tidigt! nu har jag en och en halv månad kvar. Nationella proven, redan i februari har vi ett i svenska!!!

Helt sjukt hur mycket det är, läsningen i sv ska vara på 160 min! Dvs. 2 h och 40 min! Herre Gud!!


Jaja, nog med tjat nu! Nu hade jag tänkt slappna av lite och sen krypa i säng. Kanske läsa några sidor också :) Får se.. Just det! Kom på en grej, har startat en 2:a blogg, men den ger jag inte ut. Ska se hur många det är som läser den( inga kompisar alltså ). Lägger in precis samma inlägg där som här, så det är ingen skillnad alls :) men läs vidare imorrn så får ni veta hur det går med hemma fixet, och skolan. Kanske någon låt också :) hörs imorrn!


Pözz och kram allahopa!

Av Kristina Pettersson - 11 januari 2011 16:29

Hej!


Nu var det dags för ett till inlägg kände jag!! Det var ju inte längesen men det kändes om en lite rolig sak at göra mitt bland allt tråk :) Nu loggade det in en massa folk på msn! Hinner typ inte skriva nått... haha

Men det var ju första skoldagen idag, det var faktiskt rätt kul att träffa alla igen :) Färgade håret igår , det blev as bra..! Nu e jag brunett igen och det är väll rätt skönt. Hoppa at det håller i sig ett tag nu så jag slipper hålla på att kladda med det så ofta...

Nu sitter ja och lyssnar på musik, det är skönt med lite avslapning efter första skoldagen :) Ja, annars har det väll inte hänt mycket idag, känns som om det har varit skola hur länge som hälst och då har vi bara haft en dag än så länge...

Nu ska jag nog sluta, vi hörs mer senare kanske :)

Hejs sväjs :)


Av Kristina Pettersson - 8 januari 2011 13:05

Hej!


Idag hade jag tänkt att åka in till stan men det regnar så det blir nog inget med det :(

Just nu lyssnar jag på musik, det gamla vanliga. Idag, för första gången på länge kommer dagens låt! Det var så sjukt länge sen jag gjorde något roligt..

Skulle kanske ta mig upp till Motala någon helg och träffa gamla vännerna. Någon som har något roligt förslag??

Hur har erat lov varit nu då? Mycket snö?

Här har det faktiskt kommit en hel del, det har bara öst ner :) Och nu regnar det, hoppas att det blir lite varmt snart då! Det får nog bli vår snart, annart bryter jag ihop!

Kanske inte så trevligt med regn, men snön försvinner i alla fall. Jaja, nu ska jag väll inte ta upp eran tid något mer då :) Nu kommer låten:



Sådär :) ha de ! ses

Av Kristina Pettersson - 7 januari 2011 18:33

Hej på er,


har sett att min statestik börjat gå neråt..!


Jaja, ni som läser är dom jag riktar mig till. Hur har helgen varit då? Här har det varit läsning =) (mycket)

Min syster höll på att strypa mig efter ett tag! hahha

Men jag brydde mig inte, läste ut alla böcker i en serie på 5 dagar ungefär =)


Nog om det, idag har det varit rätt lugnt. Jag var ute ett tag med syster yster och försökte att göra en snögiraff, inte så lyckad om jag ska vara ärlig =)


Jaja, nu ska jag gå. Som sagt har statestiken sjunkigt så LÄS LÄS LÄS!! och komentera.

Av Kristina Pettersson - 4 januari 2011 18:07

Hej hej =)


Idag var jag inne i stan och träffade en kompis. Tog en fika och gick runt och tittade lite på allt möjligt =)


Idag var det annars en lugn dag, vaknade ca 12 och gjorde ordning frukost.

Sen pratade jag med min kära syster och sen tog jag på mig och åkte in till stan. Kom hem nu, eller ett tag sen var det ju faktiskt nu men jajja :)


Nu ska jag inte uppehålla er längre,

Pözz =)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards