kina95

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Kristina Pettersson - 5 november 2010 18:05

Hej!


Nu har jag kommmit hem, har precis varit på bio. "I rymden finns inga känslor" heter den, handlade om en kille som heter Simon. Han har asberger och hans bror Sam, lever med en tjej sen 5 år tillbaka. Men så blir allt totalt annorlunda när Simon flyttar från sina föräldrar och hem till Sam och hans flickvän, som förstås inte klarar pressen med Simon.

Hon gör slut och Sam blir totalt förstörd..

Nu är det Simon som måste fixa allt ju, Han bestämmer sig för att skaffa en ny tjej åt Sam, och på den vägen är det.


Filmen var sjukt rolig XD Fick mina små skrattanfall lite då och då, HAHA!! XD


Nu ska jag äta, ses och hörs!!

Bye bye:)

Av Kristina Pettersson - 5 november 2010 12:26

Morrn på er!


Nu har jag vaknat och mamma och lotta är på bomässa, johanna och felicia skulle till simhallen men kom hem efter 20 min och sa att det var för lång kö in!!!

Små tröga ungar  XD

Och Felicia Tycker detsamma om mig !


Just nu är det musik som gäller, kan  inte leva utan den!

Jaja, blir nog en film och lite chips...


Här kommer dagens låt:



Nu klagar johanna på mig att jag inte gett Skrållan (min kisse) mat!!


Ses och hörs!

Bye bye!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards