kina95

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Kristina Pettersson - 19 december 2010 19:28

Hej!


Nu var det ju längesen jag skrev igen, soory för det ...

Har varit mycket nu den här veckan och det är väll kanske inte så ovanligt runt jul men men...

Imorrn blir det julshopping och det lär ju vara as mycket folk på stan, ska åka in tis också så jag hoppas att jag får det mesta gjort imorrn. Hur har ni haft det nu sista veckan då?

Min har väll varit sådar, har haft det jobbigt då många på skolan förlorade en nära vän. Usch!

Ja, det är jobbigt när det händer sånt. Och speciellt när det är någon som är helt frisk också!


Jaja, nu ska jag inte börja tänka på det igen...

Som sagt imorrn blir det julklapps shopping, några tips? om ni har det får ni gärna komentera in eller skicka in ett mejl :)


Det har börjat bli riktig julstämmining här hemma, granen är uppe! Första gången på många år som den är uppe så här tidigt. Annars kommer den inte upp förrän dagen innan så det känns lite annorlunda. Just nu är det julbak i köket vilket luktar otroligt gott!!!

Nu kom syrran in med jordnötsringar också, ohhh vad gott :) hahha

Idag var Mia och Carina här, roligt att träffa kusinen igen =)

Hon hade med sig min älskade nalle också, glömde den  hos hene när ja var i Malmö!!!

hahha

Jaja nu ska jag titta på film ses och hörs =)

BYE BYE

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards