kina95

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Kristina Pettersson - 7 oktober 2010 16:38

TJENA!!


Nu sitter jag och slappar vid datorn. Pappa kom precis hem från jobbet och började jobbade hemma direkt. Han är helt sanslös!

Idag var det VG-MVG prv i So, gick bra och jag tror att jag i alla fall lyckades få VG..

Annars har det inte hänt så mycket idag, imorrn blir de filmkväll!!

Kul, älskar film så det passar perfekt..  Åker nog in till stan ett tag om jag inte får något från skolan, ne sen finns det väll inte mycket mer att tillägga...


Jo föresten, någon som såg Grey´s Anatomy igår??

Skitbra btw, Shepard klarade sig och Alex går omkring med en pistolkula i bröstet! Lilla Grey har färgat håret igen, helt galet, hon bara byter färger hela tiden..!

Just nu är hon rödbrun vilket faktiskt passar henne bra.

Mamma och jag va helt slöa igår, bara uttråkade och trötta, usch :(

Johanna kom hem idag också, hon var på ön med klassen och sov över från igår då, hade det riktigt skönt ensam med mamma och pappa..!

Ne, gumman har saknat dig! puss :-*


Nu får ni läsa mer ikväll!

Ses och hörs!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för stil ?
 Emo
 Fjortis DAAH
 goth
 Brat
 mig sj
 bry dig inte !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards